Elektronická podatelna

Dle zákona č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy a o změně některých dalších zákonů, zákona č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektronickém podpisu), ve znění pozdějších předpisů, zřídil Obecní úřad Pchery veřejnou elektronickou podatelnu.

Elektronická adresa elektronické podatelny

  • podatelna@obecpchery.cz
  • Tato elektronická podatelna a uvedená adresa je určena pro příjem veškerých datových zpráv doručovaných Obecnímu úřadu ve Pcherách.

Vaše dotazy týkající se provozu elektronické podatelny zasílejte na elektronickou adresu podatelna@obecpchery.cz, případně na poštovní adresu úřadu: Humny 333, 273 08 Pchery.

Seznam oprávněných zaměstnanců, kterým byl vydán kvalifikovaný certifikát: Kvalifikovaný certifikát byl vydán: Post Signum - Česká pošta, s. p.

Ing. Gabriela Votavová

Bc. Tereza Černická

Lenka Šťastná

Postup v případě zjištění škodlivého kódu nebo chybného formátu

  • -   Datová zpráva, u které byl zjištěn škodlivý kód nebo chybný formát, není zpracovávána.
  • - Pokud z přijaté datové zprávy lze zjistit elektronickou adresu odesilatele, je na tuto adresu zasláno sdělení o zjištění škodlivého kódu.

 

Technické parametry přijímaných datových zpráv a příloh

Podatelna Obce Pchery může přijímat tyto datové formáty: DOC, DOCX, XLS, XLSX, RTF, TXT, PDF, ODT, ODS, FO, ZFO, HTM, HTML, MHT, GIF, JPG, PNG, TIF, ZIP, RAR. Jiné formáty a technické nosiče dat není elektronická podatelna způsobilá přijmout.
 

Seznam právních předpisů, podle kterých je možné vůči úřadu činit právní úkony v elektronické podobě a náležitosti těchto úkonů

  • Žádost o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
  • Žádost nemusí být podepsána zaručeným elektronickým podpisem.
  • Žádost musí splňovat náležitosti uvedené v § 14 odst. 2 tohoto zákona.
  • Neobsahuje-li žádost tyto údaje, není žádost podáním ve smyslu tohoto zákona.
  • Podání podle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád
    • musí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb, současně musí být uveden poskytovatel certifikačních služeb, který certifikát vydal a vede jeho evidenci, nebo musí být certifikát k podání připojen.
    • nemusí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb, v takovém případě musí být do 3 dnů doplněno – viz. § 37
    • Z podání musí být patrno, kdo je činí, které věci se týká a co se navrhuje. Zvláštní právní předpisy mohou stanovit jeho další náležitosti.
    • Stížnosti, oznámení a podněty nemusí být podepsány zaručeným elektronickým podpisem.Datové zprávy zaslané úřadu, jejichž náležitosti neupravuje právní předpis, nemusí být podepsány zaručeným elektronickým podpisem. Jedná se například o běžnou e-mailovou komunikaci mezi pracovníky úřadu a občany.

 

 

 

 

 

 

 

Následující formulář prosíme nepoužívat (nefunkční) !!!!!

 

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat my a to pro možnost vám odpovědět. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů.